Search This Blog

Saturday, February 20, 2010

homework cuti tahun baru cina

1)Kekuatan dan kelemahan anda dalam menjawab soalan PK1 dan cara untuk mengatasinya. Nyatakan sekali langkah-langkah yang anda rancangkan agar anda dapat skor A dalam subjek ICT.


-kekuatan ketika menjawab soalan ICT ialah saya telah membuat ulangkaji dengan menggunakan nota-nota yang telah dibekalkan oleh guru ICT saya iaitu Puan Zalina.
 
-kelemahan ketika menjawab soalan ICT ialah saya telah terlupa nota yang telah saya baca dan saya keliru dengan kehendak soalan.
 
-cara-cara untuk mengatasi masalah ini ialah dengan melakukan lebih banyak ulangkaji dan latihan.Saya juga seharusnya memberikan sepenuh perhatian ketika guru sedang mengajar dan menyiapkan segala kerja yang telah di berikan.
 
-langkah-langkah yang telah saya rancang agar saya mendapat A dalam subjek ICT ialah saya akan bertanya kepada guru jika tidak memahami apa yang telah di ajar oleh beliau.Selain itu,saya juga akan melipat gandakan usaha saya untuk lebih berjaya di masa akan datang,insya-ALLAH.